29 Aralık 2008 Pazartesi

.miss-lemek...

şimdi üzerinden biraz zaman geçen bir anımdan bahsetmek istedim... "nedeni ne bunu anlatmamın bilmiyorum" diyeceğim ama biliyorum sanırım... bu anıda sağ tarafımda yürüyen ve bu yürüyüşün anı olmasını sağlayan kadın yüzünden... yazı yazmış yeni... onları okudum , yazmalıyım dedim ( evet aynen böyle dedim yükseksesle...kulagımda ki kulaklıktaki dolores'in sesini bile bastırıcak sekilde . bunu dedim)... kaç insan yolda yürürken prezervatif bulur ki?... hemide kullanılmış... biz ahlaksız olduğumuzdan olsa gerek bizim başımıza geliyor böyle seyler diye düşündük... gerçi ben görmedim kuzu gördü.. çok ahlaksız o da... dilimize vurmuş bizim. annem de dedi geçenlerde "çok ahlaksız oldun sen!" diye..."evet" dedim."dilime vurdu..." sonra güldü anlamadım :|
öyle işte ;
kuzumun evine cıkan sokakta yürümek istedim simdi bide kar yağıyor dışarda şu agaçlı caddeniz eminim çok hoş olmustur... XV. tatilde de kar yağısın kuzum... fotograf çekeriz bol bol...evet çekeriz eminim... hem ben yine bi tarafalarım donana kadar senin salıncakta sallanmanı cekmek istiyorum... bu sefer o fotograf makineli adamı görürsemde utanmadam bagrıcam " pardon fotografımızı çeker misiniz?" diye...
bide şey... eger o adam yine çocuğuna - baldan tatlı- "bak cocukluklarını yaşayamamışlar,parktaki tek cocuk sensin" derse itiraz edeceğim!
-bayım size söylemedim ve kibarca güldüm ama ben yaşadım cocuklugumu :|
(evet kuzum , bu konuyuda çok içerledim...)



ps: sen "beni unuttun" diye sitem et...
miss-lemek... en içten (:

2 yorum: