8 Ocak 2009 Perşembe

Aldatılan kadınlar : Vol 1 - down eşliğinde sevişmek -

ben konusuyorum ama sen susuyorsun,
susmaktan keyif alıyor gibisin,
sırıtıyorsun,
dudaklarının kenarında gülmenin sebep olduğu çizgiler,
kavga fonumuz Down,
lies,
tanrım, denk mi geldi ? , denk mi getirdik ?
sen, gözlerimin iiçne bakıp ,her kelimenin teline basarken,
ve bunu sürekli tekrarlarken,
bizim arka fonlarımız hep denk mi geldi?
tanrım,
yalan söylediğini bildiğim halde,yine de çok seksi oturuyorsun o koltukta,
gözlerin saklandığı kirpiklerin arasından bi gösteriyor,bi gizliyor kendini,
ellerin, ayagının eşliğinde koltukta ritim tutmakta....
benim tüm rahatsızlığıma karşın sen oturduğun koltukta rahat edebilmek için adeta yayılmışsın,
çıplak ayaklarımla parkeye basıyorum,
bastıkça ayak izlerim çıkıyor,
sağda - solda , sana doğru ve geri adımlarım...
üst üste binmiş ayak izleri,
ve sinirli ayak izleri...
ayaklarıma bakıyorsun,
bacaklarıma ... gözlerime kadar devam ediyorsun...
sağ elinle esnediğin azını kapatıyorsun,
geriliyorsun...
-konuşmaya devam ediyorum-
ayaga kalkıyorsun ,
"u" dönüşü yapıp mutfağa gidiyorsun ,
arkandan geliyorum,
bir bardak çıkartıp, votka koyuyorsun,
bu rahatlığına karşın t-shirtünden çekiştiriyorum seni...
-sesimi hafif yükseltiyorum-
bana bakıp gülümsüyorsun,
itiyorum,
çekiyorsun...ve tekrar itiyorum , çekmeni isteyerek.
bırakıyorsun ve bir adım geri çekilip sola kayıyorsun,
tezgaha gidiyorum bir bardak daha çıkartıyorum,
olabildiğincee votkayı içine koymaya calışıyorum,
o sırada nefesinıi ensemde,
ellerini belimde hissediyorum ,
itiyorum,
tutuyorsun,itmiyorum,döndürüyorsun....
dönüyorum,
gülüyorsun,
"yalan söylediğini biliyorum",
öpüyorsun,
yalan söylediğini bildiğimi bildiğini söylüyorsun,
öpüyorum,
gülümsüyorsun,
gülümsemiyorum,
gülümsemiyorsun,
susuyorum,
susmuyorsun,
arzulardan bahsediyorsun,
susuyorum,
öpüyorsun,
öpüyorum,
itiyorum,
bakıyorsun,
şaşkın ve aptalca,
çekiyorum,
sağ bacağımı beline doluyorum ,
ve iki elinle tezgaha oturtuyorsun,
öpüyorsun ,
öpüyorum,
hepsi o kadar,
sevişiyoruz, yine...
ve gidiyorsun,
yalan söylüyorsun,
yine down,
ve ben yine susuyorum,
arzulardan bahsediyorum kafamın içinde,
susuyorum,
susturmaya çalısıyorum,
susuyor kafamdaki ses,
susuyorum işte o zaman,
buz gibi bir soğuksu yemek borumdan mideme...


18:32 08.01.2009
DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder