23 Ocak 2009 Cuma

.Doğum günleri önemlidir...


doğum günleri önemlidir,
sevgililer gününden,
yılbaşından,
bayramdan seyrandan,
aklına gelebilecek her türlü özel günden daha önemlidir...
Ve sen özelsin,
doğum günün olduğundan değil,
o gün senin doğum günün olduğu için özel ve gururlu(olmalı),
bunalımlı ve gothic yazılar dışında yazdığım ve kendime güvendiğim bir yazıda d.günü yazıları...
ama kadın'ıma nasıl yazıp nerden başlayacağımı bilemedim..
ister istemez başladım gerçi...
ne kadar zamandır arkadaş oldugumuzu bir bilsek!... Tanrım ( evet yıne ona sesleniyorum )...
Şu sanal ortamdan herkesin yalan olduğu bir ortamdan nasılda bulduk birbirimizi...
biz şanslı ve az olan kesimdeniz( evet, şanslı azınlıktan bahsediyorum)...
biz biririmize sahibiz..
ben kendimi şanslı görüyorum bu konuda..
Şuan beraber oturdugumuz sahilin kokusu geldi burnuma bide yediğimiz meksikaaaa yemeği :)
garip bi insanım ve pekte normal olmayan bir insansın... ikimizde biliyoruz ve belkide bu yüzden sahipleniyoruz bir birimizi..
şimdi seni biraz daha yorup doğum gününü kutlayacağım,
yanaklarından uzun öpüp kollarımı açıp sana sarılacağım... tüm mutsuzluklarıma göz kapayıp o dakika seni mıncırıcağım..
evet...evet... biliyorsunki bunları yapıcak güce ve kudrete sahibim...
Kuzum...
iyiki bundan yıllar önce doğdun,
ve bu kadar güzel bi okadar zeki kadın olup benim arkadasım oldun...
cümlelerimizi bir birimiz için kullanmaya bayılıyorum bunu biliyorsun..
Seni Seviyorum ...
İyiki doğdun ve hayallerimizi kutsadın kuzum..
Seni seven özel insanlarından olduğun arkadasın dostun... kadın'ın ...Demet :)

Şarap gibi ömrümüz olsun.. yıllarca mahsende kalalım ve kımse bızı bulmasın yaşayıp gidellim..
ve hep yan yana olup birlikle tat katalım ve birlikte tozlanalım...
müzmin bekar olup evde kalmayalım tabi :)
umarım hayatımdan hiç çıkmasın kuzum...
Sana hep ihtiyacım olucağını biliyorum..
Seni Seviyorum..
Ve Amerikalılar gibi...;
Goodbye babe...

23:49 23.01.2009
Demet Açıkgöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder