28 Ocak 2009 Çarşamba

Roxanne

Moulin Rouge

Çok sevdiğim bir filmin mükemmel sahnesinden alıntı...Yukarıda da yazdığım gibi... kırmızı ve büyük puntlarla...Moulin Rouge ... gerçek hislerimi söylemek gerekirse her " Le tango De Roxanne"i dinlerken "ahh ahh bir roxanne olamadık diyorum..." aslında bu gerçekten hiç hoş bir şey değil ama düşünün o kadar aşka susamışım ki bir hayat kadınının aşkını kıskanabilecek durumdayım... bundan utanmıyorum gerçi youtube daki sahneyi her izlediğimde roxanne olasım geliyor... dokunuşlar , acı ,aşk, kıskançlık ve tango... adam kadını sol biledinden tutar ve dans eder bacaklar birbirine değer... isyan eder adam Roxanne'e... ahh aşk ahh... adamlar kimlere aşık oluyor bize aşık olan yok diyip kendimi acındırma planları içerisindeyim hemen bir tango kursuna yazılıp adımıda Roxanne olarak değiştirmem lazım tabı Allah sonumu benzetmesin... işin espirisi bir yana mutlaka izlemişsinizdir ama birdaha izleyin... ben cdsini bulamadım gidip alıcağım yarın bi kere daha... 6 sene sonra... oturup izliceğim mükemmel olucak ve "Le Tango De Roxanne" şarkısının olduğu kısmıda heyecanla bekleyeceğim :)...

ps: roxanneeeeee diye seslenen ve kıskanan adamdan bir adette bana tango bilsin ben öğrenmeye başlıyorum yarın!...

Demet Açıkgöz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder