19 Şubat 2009 Perşembe

14.00 da çıkmak.

bugün okuldan 15.oo yerine 14.oo da çıktık...
bir saat bile olsa erken çıkmanın mutluluğunu hiç şüphesiz tüm okul olaraktan yaşadık..
önce dışarda biraz gezeriz demiştik ama canım istemedi bende fazla gitmedim bu isteksizliğimin üzerine ve annemi aradım " bizi erken saldılar." dedim ... " iyi gel ozaman" dedi... bende bizimkilere annemi bahane edip ayrıldım yanlarından.
iyide oldu hiç halim yoktu oturmaya bile... eve gelmeden D&R dan uykusuzumuda aldım. mutluyum ,huzurluyum. şimdi oturmus Cradle ofFilth dinlerken ne yaptığıma pekte akıl erdiremiyorum.. uzun zamandır dinlemiyordum -sanırım değiştiricem- ...
13.00 da aldıgım sakız ısrarla azımda... odamıda topladım. başka ne yapmalıyım emın olamadım. sana yazıyorum... o basit kelimelerimden bazılarını seçerek ve pekte özenmeyerek yazıyorum...

öyle işte.
görüşürüz..

19.02.09
DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder