1 Şubat 2009 Pazar

iyi pazarlar ..

yorgunum, sürekli gezdiğimden falan da değil, cuma akşamından beri evden dışarı çıkmadım, insani ihtiyaçlarım dışında pc başından kalkmaz oldum ... aklımda sürekli arkamda duran yatağa atlayıp sürekli uyumak geçsede bunu gerçeklestirmedim... pink 'e benzediğimi düşünüyorum evde kaldıgım sürece neden bilmem ... aslında biliyorum altımda klasik adidas eşoftman ve üzerimde beyaz kalın askılı bir atlet var evet evet kendimi pink'e benzetmemin tek nedeni... çok saçma gelebilir aslınd bir şehir krosu görünümündede olabilirim suan ... görmemeniz ve sadece okumanız gerçekten benim için hayrlı birşey...
şimdiyse aşağıya inip annem yemek hazırlarken ona yardım etmem lazım, bu içimden gelmiyor , aşağıya inerken kinayeli kinayeli "kahvaltı hazırlayalım mı demet" dedi... o raddeden sonrada hayır demiş olsamda bunu pek ciddiye almadığını biliyorum ...
neyse işin özü ; hepinizi Seviyorum ( bazılarınızı bira daha az, bazılarınızıysa hiç sevmiyorum), pink'e benzediğimi düşünüyorum, saçlarım yukardan toplu ...
ve evet şimdi aşağıya iniyorum iyi pazarlar...


01.şubat.2oo9
13:13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder