10 Şubat 2009 Salı

. Kafamın İçinde ...

kafamın içinde...
beyin kıvrımlarımın arasında dolaşıyor,
şüpheci ve çekici...

geriye bakıyorum...
geriye baktığım için bu üzüntüm,
mutluluklarım çokta olsa mutsuzluklarımın

yanında küçücük ..
bana karıncaları hatırlatıyor..

görmeden ezip geçtiğim karıncaları...
bir cami yaptırmalı.

bir minareyi yakmalı belkide,
bir çanı atmalı aşağıya..

kafamın içinde bir yerlerde uçmamı sağlayacak

mutlu anılar olmalı...
masallardan kalan bi kaç parça bir şey...
yok.
umursamıyorumda..
küçük bi rahatsızlık duyuyorum sadece.
küçük ama güçlü.
balyoz darbesi gibi kafama inen - dan dan dan-
biliyorum ben.
bildiğim ve yazabildiğim için şanslıyım aslında,
kafamın içinde dolaşıyor.
durmadan konuşuyor.
canımı acıtıyor.
çızırtı.
evet. o televizyonun karıncalı kanalının cızırtısı.
o bebek ağlaması, anne bağırması...
kafamın içinde.

bir poster yırtmalı,
duvarları pastel boyayla boyamalı..

küfür etmeli,
ve somurtmalı (gülümsemeli)..

16:53 10.02.2009
DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder