26 Şubat 2009 Perşembe

Şuan ne kadar mükemmeliz ?

sen , susan ve nefes alışlarını dinlediğim ...
Tanrı'nın varlığından şüphe ettiğim anda gelen,
yarınların erkenden hayalini kurmamı sağladın,
dünyada böyle fantezilerin yaşabileceğine inandırdın,
Aşkın beni en yükseye taşıycağına,
batarken , güneşe bakıp dilek dilemenin doğru olduğuna inandırdın beni,
çocukken daha zeki olduğumuza,
şuan harika hissediyorum,
bana mükemmel hissettiriyorsun,
bana çubuklardaki elma şekeri gibi hissettiriyorsun,
şekerimi yedikten sonra elmanın sırası gelmeli..
buz gibi ellerini boynuma dokundurduğunda en mükemmel orgazmın bu olduğuna inandırdın,
ellerininin soğukluğu geçmeden git...
sen , yine gülümseyen ve dudaklarını hissettiğim.
kendimden şüphe ettiğim anda gelen,
beni terk etmeni istiyorum,
bu aşk bana acı çektirmeye başladı,
çok yoğun,
yoğun aramızdaki ilişki,
kıvamı tutmuş kek gibi kabarıyoruz,
kızarıyoruz ,
yakmayalım birbirimizi,
elma şekerinin dışı gibi kalalım,
kekin içi gibi,
ellerimizdeki soğuk gibi,
tam kıvamındayken bırakalım,
zirvedeyken...
yavaş adımlarla bana gel,
beni terk etmeni istiyorum,
son bir kez öpştükten ve içimi doldurduktan sonra...
söyle bana;
şuan ne kadar mükemmeliz?


19:09 26.02.2009
Da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder