16 Nisan 2009 Perşembe

18:53 - 19:05

Saat 18 : 53
babamın erken gelmesiyle beraber bizimkilerinde olağın kavgaları başlamış oldu.
babamın zeytinyağını bile gölgede bırakacak şekilde üste çıkışları artık sinirimi/sinirlerimizi bozmakta.
Ablamla var olan problemler üzerine babamın annemle yaptığı kavgalardan biri daha. hiç karışmıyorum.. en üst katta odamda oturuken bile en alt kattaki çemkirmelerini duyabilmenin rahatsızlığı içerisindeyim, midemde de o iğrenç ağrı -sinirden olduğunu düşündüğüm-
Cumartesi gününü bekliyorum biraz nefes alabilirim sanırım.. Taksimin kokusunu özledim. Ordanda yeni yazıldığım Sanat atölyesine geçip kartımı çıkarmam gerekiyor. 30 tl. olduğundan bu kavgalara karışmıyorum(evet menfaatler) aslında biraz şerefsizlik yapıyor gibi görünebilirim ama herkes aynı anda küserse bizim ailede çark dönmez.ben küsken ablam küsemez, ablam küsken ben. annem küsken ikimizden biri asla küsemez. ama bu kuralı bu günlerde yıkmaya başladık babam ezici çoğunluğumuzdan tırsmaya başlayım,fellik fellik kurtuluş yolları aramaya başladı. 24 senedir evliler halen her kavgada birbirlerine "ayrılırımmm" diyorlar. S.ktir işte nah ayrılırsın, ayrılamazlar ne annem ne babam ... bizde şu kavga ortamında azımızın payını alıp otururuz.Ablam daha fazla dayanamadığı içiin babaannemin ve anneannemin şevkat dolu kollarına bırakırken kendini, benim daha 1.5 senem var bunun için. bunun verdiği acıya katlanarak evde herkesden kendimi soyutlamaya çalışıyorum. "neden sürekli odanda oturuyorsun?" , "internette b.k var çünkü" gibi lafları işittiğimde ise "he he" diyip odama çıkıyorum herseferinde...yada arada gönülleri olsun diye "yaprak dökümü","aşk-ı memnu" gibi dizilerin 2 reklam arası kapsayan bölümlerini izleyip "bana müsade yarın okul var malum" diyip odama çıkıyorum. Sıkıldım ben onların kavgasından bak yine sesleri kesildi. gerci annem kafasında planlıyordur şimdi nerden laf soksam diye bırak planlasın kadın, ne sıkıntılar çekmiş.. heh. vallahi bu aralar ne desem oluyor yine annemin o güzel sesi. ikisinide ayrı ayrı seviyorum tabi ama şu "babanı mı daha çok seviyorsun anneni mi?" sorusuna artık cevabım var ne yazık ki... yani artık "ikisinideeeeğ dünyalağ kadaaaağ" diyemiyorum ne yazık ki.. aynı zamanda öyle otistik gibi konuşmuyormuşum çocukken size bunu yaşatıyım diye öyle yazdım bunuda belirtmek istedim haliyle. özürlü sanmayın beni. Şimdi bana seslendi annecim bir bakıyım geri kalanı yazar mıyım bilmem...
...
20 saniyelik bir aradan sonra annemin bana seslenmediğini öğrendim.
neyse fazlada uzatmadan söylemek isterim, işte ben bu nedenlerle msn e her girdiğinizde online görünüyorum....

Saat 19:05

2 yorum:

  1. seni çok iyi anlıyorum, içindeki fırtınaları da..
    yalnız değilsin! bi'şey ifade eder mi senin için bilemedim de, söylemek istedim sadece. :)

    YanıtlaSil