5 Nisan 2009 Pazar

5.4

intihar mektubunun yanında bir not bulundu,
"her sene sana yazmak üzere elveda.."
"aşırı duygusal ve aşırı yapmacık insanlarla işim olmaz" yazdı.
sıkıldı.
hayranlık belirtti..
son kez tellere hayat verdi..
ve son kez damarlarına mükemmel bir ziyafet çektirdi...
"beni duyuyor musun? "
ben seni her gece görüyorum,
ağaçlığın orda,
denizin kıyısında,
baş ucumda..

ben seni her gece görüyorum,
aynanın karşısında,
duvarımda,
elimde, bedenimde..

intihar mektubu kopyası yazmalı..
27liklere... 24 ayardan daha iyi,
altından daha kalıteli vuruşlarına,
kopyalama bir intihar mektubu yazmalı,
freddie'den bahseden,
göz yaşlarımdan,
ve dayanamadığımdan,
birde kirli ses tonuyla "rape me" diye bağırmalı!
becermeli tüm hayin ses tonlarını!
klasikleşmeli,
ve modernliğe batmalı,
boka bulanmalı ve ahmaklığın tadını çıkarmalı..
ya da bazen sadece mutlu olmalı..
Tanrı'ya seninkine benzer bi intihar notu bıraktım,
kocaman yazılarımdan mektup diye algılanabilir.
önemsemedim.
ben nedense biliyorum,bilmek istemesemde,
sigara içmesemde dumanından tadını biliyorum..
sana dokunmamış olsamda kirliğini ve bir o kadar rahimden çıkmışçasına temizliğini hissedebiliyorum..
yazmamış olsamda hissedebiliyorum sözlerini..
ben yine bir beş nisanda,
elime kırmızıyı almadan(aldıktan sonra) yazıyorum..
kahretsin ki o mükemmel tüfeği bulamıyorum!
ve sol elle yazamıyorum.
kızından babasına.
Frances..


Demet Açıkgöz
00:27 05.04.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder