30 Mayıs 2009 Cumartesi

öyle bir uyuudum ki.

.dün feci bir başağrısı vadı bende.. 15.30 gbi bizim evin yokuşundan aşağıya imiyordum.. başım o kadar zonkluyorduki annemi aradım " sema ben kötuüyüm bayılıp kalabılırım benı alsana" diye.. kadıncağız koştu geldi sokağın köşesinden aldı beni.. ama nasıl kötüyüm ağlayıp duruyorum.
öncesi var bunun ; ögle tenefüsünden sonraki ders uyudum ben ,edebıyatta o çarptı heralde, "kitap okumak yerine uyumayı seçersen allah baba çarpar" muhabbetleri yapan gerzek 3. sınıf espirilerine katlanmak zorunda kaldığım insanları çektim ... ingilizce dersindeki haftanın son dersiydi..".zonk zonk tırırırırımm!" diye sesler vardı beynimde... işte basta anlattıgım gıbı.. eve geldım annem hemen b' havluyu soğuk suyla ıslatarak enseme yerleştirdi.. biraz uzandım koltukta, sonra dedim "semoş ben odama çıkıyorum" biraz pc ye bakındım feys-tir. blog-tur falan ama hiç halım yok yazmaya en son So what ile konuştum vurdum kafayı yattım. hüp bir dosya yollamış uyandıgımda gördüm saat 19.20 idi.. nete girmeye çalıstım basarılı olmadım kontörüm olsaydı hüp e mesaj atıcaktım "bu bu sebeplerden ötürüdür dosyayı alamadım" diye atamadım tabı. -29 öğrenci katliyamındaydı kontör göstergem..
Ev telefonundan ses gelmıyordu ağrızaya haber falan verdim ama hala olmadı internetimiz bende kucakladım bilgisayarımı geldım misafir odasının camının oraya.. bizim bu kablosuz netımız yokken ben yan komsunun netınden giriyordum :D...
yıne oyle denedım o olmadı ama bu sefer bızım arka komsu acmış netin şifresini sağolsun el birliğiyle beni kurtarmak için yardım ediyorlar :]
neyse başımın ağrısı geçti sanırım birşey hissetmiyorum.. güzel güzel.. saatte 9:28 bugun taksıme gidecek miyim hala habersizim ne yapacağım bilmiyorum dün hüp'ün burnunu beğendiği naz'ın doğum günüydü kutladım wallından ama hediye falanda almam lazım yavruma.
bide taksime giderşem Ş ile görüşücem Naz'da sevgilisiyle olur zaten akşamda onlarda kalırım.. ama işte bilmiyorum sanırım olmaz bakalım annem-babam-ablam uyuyor hala..

öyle işte.. yazamazsam merak etmeyim muhtemelen tekrar nükseden başağrım sebebiyle ölmüşümdür ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder