25 Temmuz 2009 Cumartesi

birde kocaman bir "Z" var...

Şimdi başa sarıp kelimeleri,
en eski ses kayıt cihazlarınıda verdim zaten antikacıya,
bir dürbünü bıraktım arada camdan belime kadar sarkar sana bakarım diye,
plaklar duvarlarda,
pikap yalnız.
yalnızmışım bende. hak ediyorlar plaksız kalmayı.
"takmıyorum" derdim ben hep.
en büyük yalanın baş harfi kendisi...
birde kocaman bir "Z" var...
uykuyu sevmemden midir?
başka birşeyden mi bilmem...
birde ya da bir de sözcük hataları..
ve yüzüne vurulması karların yağdığı gün soğuk suyla "düş" alınması gibi..
duş ya da ...
ve/veya sevgi gibi...
böyle koparıp atamayacağın en pis duygu gibi...
birde kocaman bir "Z" var işte...
en berbat kelime hatası gibi...
en kötü sevgili, en yaramaz çcocuk gibi...



15:01 25.07.2009
DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder