18 Kasım 2009 Çarşamba

Ray'in hemen solunda..

"Şarap" demişken ; sarhoşum tamam..
500mglık antibiotikten sonra koca bir porto şarabı içtim.evet.
bak yine aynı duygu; çift görüyorum... zaten sana hiçbir zaman "benim için teksin"dememiştim. bence Tanrı bunu ciddi şekilde fark etmem için bana sadece yardımda bulunuyor... öğlende yediğim birkaç şeyi çıkardım... şu gözünden sakındığın el örmesi halıyı çektim üzerine koydum ,silmek zor geldi diye... bak yinede esaslı kadınmışım söylüyorum sana.
tamam, sadece okuyor olabilirsin ama dediğim gibi "ben bugüne kadar senden hiçbir şey saklamadım..." bunun gururunu yaşayarak 9. caddenin köşesindeki bara içmeye gidiyorum... gelmek istersen john'un vardiyasına bizim kör Ray'in hemen solunda oturuyor olacağım...geldiğinde sinirinden "kevaşe" diye bağırmamanı istiyorum... başka sözler söyle belki çok sinirlisindirde sevişiriz.sevdiğin çorabıda giydim hepsi senin için ..lanet kaçmış ,gerçi bende olsam bende kaçardım ama diktim arkadan çok daha seksi olduğu kanısındayım...

şimdi ben muhtemeldir ikinci şişemi içiyorum ve çoktan barın benim için ayrılan cam kenarı masasına oturmuşumdur...elimi kaldırmışımdır, John'sa çoktan bir porto'yu kapıp masama koymuştur. Ray piyanonun başında.. Charles kadar yetenekli değil tabi.. Adı Ray ,gözü kör ama "her adı "Ray" olan ya da gözü kör olan "Ray Charles" olucak hali yok." ya...
gerçi bunu da bana sen söylemiştin.
Hem Ray sütten daha beyaz.
bugün pazar ,hafif sararmıştır beti benzi...
bütün hafta içtiği ,güzelim dolarları bir bir saydığı şarapları çıkmaz bir sokaktaki çöp kovasına boşaltmış,
yine hasta olmuştur.

ben kesin kavga çıkarmışımdır.
yerde kırdığım şişenin camları vardır,
elimde de yarısı ve yarası.
çok asi oldum ben...
üstelik sen bana o deri montu almadın bile..

öptüm.


22:27 18.11.2009
DA

1 yorum:

  1. Görünürdeki gerçeği hücrelerinle arındırdın adeta ve müzminleşen kaçan çorabı çıkartmak zorunda kaldın.
    Kendi ikinci, üçüncü seslerine sahip bir yazı bu, sonu şahsıma ithaf olsada-
    Nasıl bir güzelsin.
    Bende seni öptüm.

    YanıtlaSil