25 Aralık 2009 Cuma

Hande Yener hakkında yazmak istedim...
Youtube üzerinden neredeyse ilk çıktığı günden itibaren ki tüm kliplerini izledim de,
kadın gerçekten çok iyi...
yani kademe kademe ilerlemiş. beşinci sınıftayken onun şarkısında dans ettiğimi hatırlıyorum ben. şimdi lise son... ama hala dans edebiliyorum şarkılarında, hele "hipnoz" şarkısındaki saç rengi ve tavırları.
yani olay tabi saç rengi ve tavırları değil sadece, müziği güzel bence çok eleştirilmesinin sebebide herkesin kıyısından köşesinden duymuş olması ve biraz da olsa beğenmesi.. ben sonunu çok hoş görüyorum ...

Ben o kadından zevk alıyorum evet.
biraz da hüs. sağ olsun tabi..

2 yorum:

  1. hande yener ile demet akalın kankulado olmuşlar. gazetede okudum götümle güldüm falan. "reklam arkadaşlığı denmesıaan lütfeaan".. evet bazen kelebek okuyorum, yapıyorum bunu.. :D

    YanıtlaSil
  2. okudum ve fotoğraflarını gördüm.
    diyordum ben tükürdüğünü yalamak böyle bir şey olsa gerek diye.

    YanıtlaSil