2 Aralık 2008 Salı

geçmiş mi?

guzel kadın'm p.pan le ılgılı bır yazı yazmıs geçmişini anlatan, bugun dil ve anlatım dersınde geçmişinizde nelerin aynı kalmasını isterdiniz türünde bir kompozisyon yazdık... geçmiş...
neden bu kadar dürtüklüyor ki beni...ne alıp veremediği var benimle.problemi ne. anlamış degilim...
geçmiş dediğimde noktalara sıgınıyorum.cumleleri kesen yada anlamları uzatan noktalara.severim gecmişimi.öylesanıyorum en azından.öyle sanıyorum suan.
uyumam lazım 12 ye 10 var.. zaman geciyor gözlerim kapanıyor.her gecen saniye adı üstünde "geçmiş" oluyur.her saniye yeni bir an başlıyor.her gözümü acıp kapadıgımda bır seyler kayıp ediyorum hayattan.
geçmiş dedimde... bu yazıda geçmiş oldu. olmakta ve sen okumaya başladıgında benim geçmişimin bir parçası olmuş olucak...




not: pek teşekkur ederim p.pan yazın için kuzu'mm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder