4 Aralık 2008 Perşembe

sorun.

ben artık sorunumun ne oldugunu bılıyorum ...
"aşırı duygusallık", "aşırı alınganlık", "aşırı kırılganlık".... bunların hepsi tek başına olması gereken hisler fakat başına "aşırı" gelınce saglıksız bır durum ortaya cıkıyor.ıyı degılım bunu bılıp yola devam etmek ve hıc bırsey yok muş gibi sağlıkı bir insan mış gıbı dolaşmak cok zor... ölümcül bir hastalıgım olsa daha ıyı olurdu. bıde söyle çagresı olmayan,mılyon da bır görulen bır hastalık falan...hepsi saçmalık aslında.söyledıklerımın hepsi. hastahanelerden nefret ederım kokuları vardır onların kendılerıne has. eczanelerde oldugu gıbı ıkısındekı kokuyuda sevmem...
nefes aldırmaz garıp bır duygusallıga sokar benı hastahaneler...
bır problemim var benim...
ben neredeyse her gece aglıyorum ,normal degıl. evet. bunu bılıp aglamaya devam etmek ve hıc "bırseyım yok" demek zaten zor olan... ska bıle ıyı gelmıyor artık... bugun kaç bın şarkının içinden bır şarkı secemedım kendıme bır tanesını bıle dınlemek ıstemedım... ne ıstedıgımıyse hıc anlayamadım...hıc normal degılım. zaten bu yazıyı ısrarla okuyorsan senınde normal oldugun pek söylenemez. her zaman kı gibi sırtım agrımaya basladı,kafamı gerıye atıp gözlerimi kapatıyorum. bu seferde uykum geldi. ve eveet. esenedim... 12 ye geliyor saat. bu onemlı degılde ben bu gece yıne agladım.
ben ağlamayı severdim , insana garıp bir güç verdiği düşüncesindeydim. ama artık bıktım...bu benım cok sevdıgım dostum "love" la konustugum bırsey o bana sureklı ergenlıkten oldugunu söylerdı bende onu yalanlamaz dogrulardım... gecenlerde bana bunun ergenlıkten olmadıgını sadece kendını kandırmaya calıstıgını söyledı bende ona "bunu bılıyordum yalanına ınanman ve gelıcege umutla bakabılmen ıcın senı bozmadım" dedım... o an tum duvarlarımız yıkıldı. gerceğin karşısında çırılçıplak ayakta duruyorduk...bittik o an.. yenıden ergenlıge bok attıgımız anlara gerı dönmek ıcın çabalasakta bır kerede olsa seslı olarak gerceyı söylemıstık... gercegı tum duyu organlarımızla hıssettık.
sımdı. ben cok hastayım, normal degılım. bu gerceği kabul etmek ve çözum aramaksa sadece 1 gun surer sonra yıne eskıye donus... yıne göz yası ,yıne yücelik ve yıne sade bır ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder