12 Şubat 2009 Perşembe

Twilight

evet.. evet.. evet...

tüm genç kızları kendine aşık eden buffy ve angel dan sonraki en büyük "vampir - insan aşkı"nı ele alan Twilight filmini sonunda izledim...2.50ytl ye aldığım film gayet kaliteli çıktı bunun mutluluğu içerisindeyim... aynı zamanda wuhuuuu! tanrım aşık oldum... o gözler, dudaklar, güç,yakışıklılık.. şimdi herkes "Edward" diye çığırmaya başlayabilir... Fakaaaaaaaat değil efendim... her zaman olduğu gibi ben yine filmlerin kötü karakterine aşık oldum, yani beyaz atlı vampirimizi bırakıp, ormanların efendisi modunda tüm vahşiliği ve yakışıklılığıyla James denen vampire aşık oldum... Facebookta Edward 'ı konuşan genç kızlarımıza filmdeki gizli potansiyelleri unutmamaları gerektiğini söyluyorum...
bu arada sormak istediğim bir şey var... şu çok övündüğüm korsan cdimde... acaba Sevişme sahnesi kesilmiş olabilir mi? bella bu çocuğu öpüp bırakıcağa benzemiyordu odadayken..
neyse ... ama ortada bi olay varsa bilmek istiyorum... ayrıca Jamess... tanrım o bale salonunda yansımalarıyla beraber ne kadarda mukemmeldi... bir konu daha... eskiden vampirlerimiz ( bkz. angel) güneşe çıkınca yanarlardı bunlar parıll parıll parlamaktalar, aynı zamanda vampirlerimizin(bol bol sahiplik eki) yansıması olmazdı... bir diğer konu ; bu film bir devam filmi mi?... sanıyorum öyle ozman bekleyelim ve görelim... aynı zamanda bella denen kızı hiç begenmedim... alice cullen , bella denen kıza bin basardı ( edward denen heriften hoşlanmadım bu yüzden kıskançlık sanmayın ulen!)... Son olaraksa... bende vampir olsam keşkee ... yağmuruda ,soğuğuda severim ben... bu cullenlar James'i öldürmeselerdi bloggerım üzerinden kendisine bir çağrıda bulunabilirdim... hadi bakalım öptüm hepinizi...

ps: Facebook taki "Twilight" gruplarına üye olmayacağımı bildirmek, james denen adamı dünya gözüyle görmek için nerelere gitmem gerektiğini söylemek istedim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder