14 Şubat 2009 Cumartesi

valentines day

ohh.. Sevgililer günü olalı Türkiye de 48' oldu demekki binlerce sevgili birbirine çeşitli aşk mesajları attı, ve binlerce sevgilisiz insan ağladı , umursamayanlar, aslında umursayanlar ama umursamıyormuş gibi davrananlar gerken 24 saat çabuk geçicek ve bu günde bitecek...
Sevgilim var... ama sadece bu günlük... yakın bir arkadasımla anlaştık ...( yakışıklı bi arkadaş). bir günlüğüne sevgili olma fikrine sıcak bakıyoruz... bu tabi espirisine cok mühim değil sevgililer günü benim için.. ben Dilara'ma gidip içmeyi planlıyorum o gün...
ayh..
gerçekten çok yorgunum... Annemin şarap içmeme izin vermemsi ve bunun yüzünden al bira iç demesi kötü oldu... SKOL dan nefret ettiğim halde içiyorum... 1LT. peace'm tam bir ayyaş içkisi olduğunu söyledi bencede öyle tadıda hiç güzel değil zaten.. içiyorum ama tadını almamaya çalısıyorum içimdeki içme arzusunu bastırmak için içiyorum yoksa içmezdim...
annem biliyor dayanamadığımı biraya...
Şarap içmeme izin verse şişeyi bitirirm istemiyor bunu doğal olarak.. o yüzden de bu yönteme baş vurdu...

neyse... tüm blog sahiplernin sevgililer günü kutlu olsun..
sevmeyenlerinde kutlu olsun, sevenlerinde,sevgilisi olmayanlarında...
heyt...
öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder