15 Şubat 2009 Pazar

VEGA.







. Öyle küçük harflerle kibar kibar yazamam VEGA'yı ... Çevremdeki herkes benim ne kadar kadın vokal aşığı olduğumu bilir... Ve yine o herkesin içine giren bir kısım arkadaşım, dostum, özelim VEGA'nın , Deniz 'in bende çok ayrı bir yeri olduğunu bilir.. Ben şimdi bunu yazarken sadece seninde o herkesden biri olmanı istedim ...
En değer verdiğim şarkısıda BİHABER dir... Neden bilmem... ben daha çocukken televizyonda klibini izlerdim belkide ondandır ...

"...yürüyorum beyoğlunda aşkımızdan bir haberdin ..." nasılsılda güzeldir... bir çok kez yürüdüm ve bir çok kez aşkımdan bihaber olan adam vardı ...belkide bu yüzdendir...

diyorum ki son olarak ... ben VEGA geceleri yaparım... açarım ve bütün gece VEGA dinlerim ... sende dinle... dinlenmesi gerek bu kadının...

Kaan Tangöze'ninde dediği gibi... VEGA kadını sen nasıl bir şeysin yahu!..


13:36 15.02.2009

DA

1 yorum: