12 Mart 2009 Perşembe

ey insan-cıklar!..

Ey sevgili insan-cıklar..
nasıl bir güvendir bende ki?,
nasıl bir sahiplenme? ...
bi sarılıyorum bırakmıyorum insanları,
içime sokacak kadar çok sarılıyorum,
çok güveniyorum, çok bahsediyorum onlardan..
ve "piuuuu" şeker pembesi bulutlara bir bakıyorum yoklar..
saat onikiyi geçmiş ve makyaj silinmiş,
elerinde bir hançerle kayboluyor bizim prensesler/prensler,
sonra bi bakıyorsun sırtında bir acı,
-iç ses ; hobaaa! ne şimdi bu?! -
bakıyorsun yerlerde kan, bir de senin kanın,
yazıyor çünkü üzerinde "senin kanın" diye...
katilinin aksini gördüğünde kanında,
diyorsun "gerçekten çok pis oldu bu..."
Sonra (yine) diyorsun...
iç ses; "daha dün dedin "Asla, Asla deme!" "
Rahatlıyorsun, hayatta herşey olabilir..
olduda nitekim , bir kerede değil hayırlı olsun,
bir kere ve ilk olsa çok durum olup "hadi lan! yok artık" dedikten sonra ağlıyor insan,
ama alışıyor..

ne bu yahu ölüm var sanki sonunda. Var mı?..
goethe'yi (sanırım) daha iyi anlıyorum,
dionysos ve apollon karışımı sanat(bir şeyler öğrendim onlardan)...
Yazma yeteneğim (olduğunu düşündüğüm) bu güne kadar bu tür iğrençliklere karşı güçlü durmamı sağlıyor...
Goethe'nin werther'i vardı..
benimde kelimelerim var,benimde baş rol oyuncusu yapıcağım karakterlerim..
güçlü durmamı sağlayan yegane şey onlar..
woww. Sanırım çok iyi oldu,
-iç ses :bu arada ek felsefe dersleri için gereken kişiye teşekkür ederim..-
demek ki neymiş?
-iç ses ; "ağlayacağına ağlat..." anladığı şeye bak..-
yaz ve rahatla aslında anladığım...
benimde bir yerlerde werther'im var.. ve bu çok işime yarıyor...
şimdi,
sevgili Frances koşar ve ağzına geleni saydırır gereken insanlara...
sonrada ağlar hüngür hüngür, kişiliğini bozar ve rahatlar...
ve final büyük harflerle SON

yazısından önce ; intihar eder...
boğaz köprüsüne gider, bileklerini keser, ayağına taş bağlar ve atlar..
ee.. ölür tabi Frances,
yazarda rahatlar..
okuyucu da görevini yapıp ağlar...

Sonuç olarak diyorum ki; -gerçi ben mi diyorum bundan da pek emin değilim...-
pembe bulutlar dağılana, bizim prensesler/prensler makyajlarını silene kadar güvenemiycekmişiz..


ps: hayatımda olan herkese çok teşekkür ederim (:


17:23 12.03.2009
DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder