20 Mayıs 2009 Çarşamba

falan-filan

. geçenlerde tam yazıyordum vaz geçtim, sıkıldım yazmaktan ama şöyle yani yazıyorum aslında ama buraya geçirmeye üşeniyorum.. en son yazdığım şiir "istanbul'un Fethi" hakkında.. ahh Fatih ahh yanı anlayacağınız :D..

birde bu aralar aşırı derecede günlük tarzında yazmak istiyorum böyle süslü, boyalı,allı -pullu kelimeler olmasın ,birdeee birdeee melankolik olmasın böyle cıvıl cıvıl, manyak, aptal -saptal şeyler yazmak istiyorum.. :]
"neden?" dye sorsanızda emin olun size şu yada bu yüzden diye cevap veremeyeceğim bu arada 5 saniye önce hapşırdım ses tellerimin damağıma geldiğini hissettim çok garip bi hissti yerlerine dönsünler diye yutkunuyorum.
birde su içmeli.
içtim. garip his hâlâ boğazımda.. eveeet ne diyorduk garip yazmak. sanırım bunu başardım..
he yarına iki sınavım var ne yapacağım konusunda en ufak bir fikrim bile yok.
bu gerçekten sinir bozucu..
şuan canım garip bi şekilde ara kafede yediğim "köri soslu tavuk" istedi..( köri öyle mi yazılıyor bilmem cidden.)
öyle böyle
hatta bu aralar iki arkadaşımın sıkça kullandığı
Falan - Filan
dedikten sonra bitti bu yazı daha bekleme uyumalı bu bünye.
al sana yazı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder