13 Mayıs 2009 Çarşamba

. Hey genç iyiki Doğdun.
-13.05.91.. tarihinde doğan ben.. bu aşağıda duran ve bei ağlatan yazıyı yazansa ablam.-

13 mayıs 1991 tarihinde doğup beni küçük yaşta (5) depresyona soksanda..küçük yaşta bende kıskançlığa bağlı tik oluşumuna sebep olsanda..evdeki prenses imajımın yerini kül kedisi imajının almasına sebep olsanda..sokakta peşimde gezip , eve gelen her arkadaşımın arkasından odama dalsanda...seni odama almayınca ağlayarak anneme gitsen ve bizi papaz etsende...harçlığımda olabilecek muhtemel artışları %50 oranında azaltsanda..çoğu zaman sinir kat sayımı arttırsan ve bende katil olma isteği oluşmasına neden olsanda...Seviyorum seni be :)..iyi ki doğurmuş annem seni..yoksa ben kimle dalga geçip,kimi korkutacaktım?Gece arkadaşlarımı peşime toplayıp kimin odasına sinsice dalacak ve kimin uyku arası saçma konuşmalarını kayda almak için uğraşacaktım??Ya da sen olmasan kimi araya sokup anneme "sen beni sevme,git kıymetli kızını sev" diyerek her istediğimi yaptıracaktım??Neyse minik :p iyi ki doğmuşsun..umarım iyi ki doğmuşum diyeceğin uzun ve muhteşem bir ömür geçirirsin..


not : iyiki bir ablam var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder