11 Mayıs 2009 Pazartesi

.

bkz.mehmet ali nuroğlu

ahh ahh!.
Cumatesi günü kadınımla asmalı mescitteydik-sadece cumartesi günümüzün br bölümü-, gerçi benim sanat atölyesinin kapısını yumrukluyorduk, zile basıyordum , kadınım "piiiç" diye bağırıyordu megafona ama ama kimse ses vermedi , umudu kesmiş ve kafamı sola doğru çevirmiştim ki... tırırıırm.;
mehmet'i gördüm "rabbimm" dedim. ey rabbim sen neler yaratıyorsun, bir insan bu kadar mı yakışıklı olur, hele bir popo var senden benden öte... kadınıma ve bana baktı bi kaç saniye hafif gülümser gibi oldu.. ama off ki ne off..uzaklaştı git gide.. sonra kadınım "takip edelim mi lan?!" dedi çok kararlı bir ses tonuyla..."hadi" dedim ama biz onun o biçimli poposunu uzaktan süzmekle yetindik..

2 yorum:

  1. taciz etmissiniz anlaşılan..:D

    YanıtlaSil
  2. abartma yea o kadar da yakışıklı değil :D
    o değil de atölyedekileri sikeyim falan.

    YanıtlaSil