7 Mayıs 2009 Perşembe

zırırırım.

. geçenlerde sınıf arkadaşım istanbulda kompozisyn birincisi oldu, yapılacak bir törenle kendisine 5 haziranda laptop verilecek ve bizim sevgili dil ve anlatım hocamızada tam altın.
ee git gel sarıldı tabi anılcana.. çok güldük, pek güldük, pek eğlendik ama çokta güzel olmuştu kompozistyon..
neyse.. okul yarışmaları falan hiç bana göre değil deyip dalga geçerken.. dil ve anlatım hocamız banada görev verdi 95 aldım son sınavdan -kompozisyondu- sanıyorum ondan olucaktır..
o 5 puanda nazar boncuğu neden diye sormayın .. kocaman makarnaya benzeyen yazılarımdan da olabilir..
hmmm..
konu İstanbul'un fethi.. nefretliktir böyle konular tüm hocalar okuyacak falan,eklemeler falan yapılır, şu iyi , bu kötü.. aaa mükemmel yok berbat.. gibi yorumlardan sonra 1000 kişinin fikrinin olduğu yazı yarışmaya katılır.
ve bingo!.
ya yerlerdedir. o karışım yada bizim anıl'ınki gibi birinci olur.


..


yazmam lazım ama pek istekli değilim son götüreceğim gün 13 mayısmış.. ahh ahh :D artık ne önemi var ki o tarıhin! doğum günüm uleeen!. hem ben güzel bi şiir yazıyım -hem şiir hem kompozisyon yarışması- bakarsın bende kazanırım hahaha.


..


hadi baş baş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder