23 Şubat 2010 Salı

burada mıydın?

Bak tamam seni yeni buldum,
yeni yeni kelimelerimizi kılıflarından çıkartıp ortak cümleler kuruyoruz.
evet biliyorum, aslında ikimizin bildiği şeyi,
ama bilmemek ya da bahsetmemek en güzeli.
evet, bak, tamam, gerçekten biliyorum.
yeni buldun beni,
farklıyız hiç farklı olmaya çabalamadığımız için.
yazı kendiliğinden oluyor,
durup düşünme payım bile yok
ve ne yazıktır ki o kadar hızlı yazamıyorum bulanıkken gözlerim.
"burada mıydın?"
-evet buradaymışsın.
olsun bu gün , şu gün ,o gün değilse de...
"bir gün" o kadeh tokuşturma sesi eşliğine sohbet edeceğiz...
ve sanırım bunun her şeyden çok daha yakın olmasını diliyorum.
ve seninde böyle istediğini inanılmaz bir şekilde kendime güvenerek biliyorum.
aslında birer aşığız ama bunu daha bilmiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder