25 Şubat 2010 Perşembe

umuyorum.

...çiçekler kimin umurunda?
ya da gökkuşağının yağmurdan önce oluşu,
gömleğinin yakasında ruj izi var.
kimin umrunda?

her şey daha kolay geliyor,
günlerin bunda payı olduğunu unutmamalı,
kalbimi dinleyecek zamanımın olmaması,
ve çikolataların beni kandırabilmesi,
bak şimdi nasıl da büyüyorum.
bu bir rüya olabilirdi fakat,
her yerin çiçeklerle ve kalp şeklinde şekerlemelerle dolması gerekirdi.
ve bunun sorumlusunun yükselen şekerim olması.
kimin umrunda,rüya ya da gerçek olması..
rüya-lar...
ah büyülüyorum.
ben sürekli rüyadayım.
mutlu , mesut ve can sıkıcı.
umarım ölürüm,
hatta gerçekçi olmalı ;umarım ölürsün sevgilim.
rüyaları bitirmenin tek yolu bu çünkü.
ve bu kasvetli güne güzel dileklerle başlıyorum.
basit birer cümle kurma hakkına sahipsek.
saatlerimizi olmayacak dualara adamayalım,

sana söylüyorum ;
çiçekler ya da gökkuşağı kimin umurunda?
ve güneşin olmaması ,
gökkuşağının olmayacağı anlamına mı gelir her zaman?

DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder